miercuri, 27 aprilie 2011

    Buna allz:) 
        A inceput scoala.:(
    Mieluselll:X....Ma apropiam sa intru pe poarta scolii,cand imi apare in fata o privire vesela si fericita,alergand spre mine zambitor:D cat pe ce sa ma darame:))sare la gatu meu si incepe sa ma pupe:*:*:*in acelasi timp spunandu`mi fericita: -Laaaa multiiii aniii!!! iubitaaaa:X:X:X>:D<:*:*:*>:D<si imi intinse o pungulita de cadou. Tot imi puneam intrebare -Oare ce se ascunde in pungulita?Ridic usor zambind jucaria de plus:X zarind un mielusel dragut cu blanita pufoasa roz si o iesarfa galbena cu buline albe pe care scria "EASTER"ce o avea prinsa de gat:X.
   Nu i`am pus inca un nume, nu am nici o idee:|...-Voi ce spuneti?cum sa il numesc?
       Te iubeskkk!!!! Lauriciii:X:X:X   
              


                                        Zbyeee!!!Zbyeee!!!
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu