vineri, 29 aprilie 2011

Ochii verzi...

"Ochii verzi niciodata sa nu-i crezi". Asa o fi sau e doar o simpla vorba?Eu am iubit 2 ochii verzi...am tinut la ei mult..insemnau totul pentru mine, candva..chiar daca ei minteau sau asa cred,nu am incetat niciodata sa ii cred si sa tin la ei...sunt atragatori, , visatori, misteriosi, stiu sa te faca sa te indragostesti, au o stralucire propie care ii transforma in iubiti doriti, sunt pasionali, insa ingrozitor de timizi uneori. 


     "In orice culoare a ochilor se ascunde frumusetea. Si o poveste ce merita aflata, descoperita. Daca o poti descifra, este frumos. Iar daca o poti si trai, este cu atat mai frumos".


  Eu inca ii iubesc..si ii voi mai iubi..pana inima mea va vrea sa ii scoata din acel colt in care sunt tinuti  ascunsi de mult timp...In acest moment imi vine sa plang dar trec mai departe cu capul sus..spunadu`mi ca pot ..sa traiesc si fara ei..imi mint inima spunandu`i:-Nu ii mai iubesc!..dar ea imi raspunde:-Asta sa o crezi tu!:|...
  


                    

Un comentariu: